یک شاخه گلایل از طرف «مرگ»

از بلاگفا و پرشین بلاگ تا بلاگ دات آی آر

یک شاخه گلایل از طرف «مرگ»

از بلاگفا و پرشین بلاگ تا بلاگ دات آی آر

سازگاری

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸ ق.ظ

خاصیت آدمی سازگاری است ، کم کم عادت می کنیم که گوگل نداشته باشیم . برای شروع من ایتا را جایگزین تلگرام کردم ، کانالهای شخصی ام را با همان نشانی های تلگرامی شان دوباره ساخته ام ، تصمیم دارم اطرافیانم را جهت استفاده از ایتا متقاعد کنم .

دغدغه های مصطفی علیزاده

 

همه مان در قضیه بنزین شوکه شدیم و شوک بعدی ناآرامی و نا امنی ها برایمان تلخ تر بود ، حالا اینستاگرام نداریم ، تلگرام نداریم ، در گیرودار این نا امنی ها شهید دادیم ، اینجا دیگر خط قرمز ماست ، وقتی به عکس دایی ام (شهید اسدالله ابوالقاسمی از شهدای نیروی انتظامی ) نگاه می کنم وقتی به لباس سبز رنگ برادر نظامی ام نگاه می کنم ، وقتی چشمان معصوم دخترم را می بینم وقتی نگاه های مضطرب کودکان افغان و عراقی را می بینم با خودم می گویم . این همان بزنگاه تاریخ است ، ما هم نقد داریم مایی که به روحانی رای دادیم اما تکلیف مان با خودمان روشن است ، ملامتمان می کنید برای انتخابمان؟ حق دارید ما هم به انتخاب شما نقد داریم قرار نیست همیشه با هم موافق باشیم. اما در این بزنگاه تکلیف مان روشن است ما پای عهدی که با میهن اسلامی مان بسته ایم هستیم . خیلی ساده و امروزی می گویم : پرچم بالاست.

 

  • مصطفی علیزاده

نظرات (۲)

  • علی مکوندی
  • دیگه واقعا چیزی از پرچم نمونده

    احساس بازنده بودن دارم.احساس فریب داده شدن. بدطور حس میکنم که واسه انتخابات فریب خوردم. فکر میکنم سالیان ساله که بازی سیاست رو به کشورای باختیم و تو سرازیریم. شاید چیزی بیش از صد سال.

    پاسخ:
    همه مون خسته ایم ولی نباید نا امید بشیم .  ادامه می دیم

    خوشحالم ب روحانی رای ندادم ! هیچوقت هم باهاش موافق نبودم

    مسئله اصلی اینستا و تلگرام نداشتن نیست واسم.چون اعتیاد خاصی بهشون نداشتم.

    مشکلم میتونه جزوه هایی باشه ک توی تلگرامه.که ب جاش الان نشستم رفرنس میخونم و بهتر هم هست حتی :)

     

    امید؟! راستش اینو هیچوقت بهشون نداشتم

    پاسخ:
    بحث خیلی سر روحانی و غیر روحانی نیست بحث اصلی اینه که نباید نا امید بشیم توی زندگی مون امید باشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی