یک شاخه گلایل از طرف «مرگ»

از بلاگفا و پرشین بلاگ تا بلاگ دات آی آر

یک شاخه گلایل از طرف «مرگ»

از بلاگفا و پرشین بلاگ تا بلاگ دات آی آر

به خاطر روشنا

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ق.ظ

سامانه بیان یا همین بلاگ دات آی آر خودمان سامانه ی خوبی است و مثل خیلی از بلاگر های داخلی که درجا زده اند و دلخوش به کاربران زیادشان کرده اند نیست. هنوز دلم می خواهد بیشتر وبلاگ بنویسم دغدغه هایم را بدون ترس از تمسخر بنویسم . 

سیاسی نوشتن هم انگیزه می خواهد هم حوصله من هم فعلا حوصله ندارم . دوست دارم به ادامه تحصیل فکر کنم دوست دارم زبانم را بهبود ببخشم دوست ندارم درجا بزنم . اما انگار تاهل و اشتغال و پدر بودن آن قدر بیست و چهار ساعته هستند که نمی شود کاری کرد.

پدر بودن یک حس عذاب وجدان بدی با خود دارد که نمی شود از شرش خلاص شد . نمی شود سوال   (( آیا من پدر خوبی هستم؟)) را فراموش کرد. شیرینی های پدر شدن بابایی گفتن های ((روشنا)) این ها حس هایی است که قیمتی ندارد ، اما همان قدر که این ها شیرین است مسئولیتش سخت است .

 

چه کار کنیم که پدر خوبی باشیم ؟ کتاب تربیت کودک بخوانیم؟ مهربان باشیم ؟ وقت بگذاریم؟ ایثار کنیم؟ اصلا چه قدر حاضریم فرزندمان یکی مثل خودمان باشد. 

 

  • مصطفی علیزاده

نظرات (۱)

  • ehsangold ehsangold
  • کلا پذیرفتن مسئولیت یه بچه خیلی خیلی سخته و دغدغه های فکری خودش داره هم برای مادر هم برای پدر خانواده که مسئول کل خانواده هست.

    راستی محصول جدید سایت ما بارگزاری شد

    دوست داشتید سر بزنید خوشحال میشم:

    مشاهده قیمت و خرید انگشتر طلای نگین دار کد 542

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی